<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d16343493\x26blogName\x3dLIFE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadken9.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadken9.blogspot.com/\x26vt\x3d5861092146070977300', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
http://tokyosweets.blogspot.com
for Cakes, Cupcakes, Decorated
Cookies and Cake Toppers
Tuesday, April 07, 2009

di taman depan rumah... sakura dah kembang penuh taman :D
lepas jer hadi balik sekolah terus hanami... lagipun hadi separuh hari jer kat sekolah sekarang
Monday, April 06, 2009

hadi cukup suka kalau mesin basuh nih berputar... dia akan tengok sambil melompat-lompat.. excited terlebih... hahhaha... nih sebelum rambut kena potong lagi :)
jeng... jeng... jeng... uncle bart... me no more shibuya boy :D nampak kemas skit kan??
kali nih Hadi yang minta potong rambut sebab nak naik kereta kat salon punya pasal... berposing bersama baju shinkenja...hmmmm
Sunday, April 05, 2009

selamat tinggal mesin basuh... jasamu selama 7 tahun tetap dikenang :( sebelum bye bye kita makan dulu nooo
dah kenyang kita rehat dulu
alhamdulillah... dah sampai pun :D ummi... Hannah nak masuk bleh??
Friday, April 03, 2009

nak updatekan sikit ttg Hannah sebab lama tak buat:
  • 5 bulan lebih : mengundur dengan jayanya.. ke depan tak boleh lak...
  • 6 bulan lebih : mengesot macam ulat / pacat.. angkat badan kemudian hempas ke depan
  • 6 bulan 3 minggu : merangkak dengan jayanya
  • 7 bulan seminggu : gigi depan bawah 2 batang dah naik
  • 7 bulan 3 minggu : memanjat dan meniti tepi-tepi sofa
  • 8 bulan seminggu : duduk tanpa bantuan... dari posisi merangkak terus duduk sendiri
bulan lepas... Hannah buat kerja sukarela ke tiga buah sekolah menengah... alhamdulillah.. rezeki Hannah... semuanya berjalan lancar... 2 di Hachioji Minamino dan 1 di Hino... huuuuhhhh... kali nih ramai kawan-kawan Hannah... heheheheh.... best skit bila bersembang... hahhaha.. meriahlah la plak bahagian bayi kali nih :D Hannah dah kenal orang... jadi abang-abang dan kakak-kakak tak boleh dukung lama-lama.... kena dukung kejap-kejap jer.. klau tak meraung mcm apa lagi... hahahhaa.... nanti nad scan gambar k..